Dagen!

Vaknade vid 10 och åt frulle och fixade mig.
Sen drog mamma och jag ner på stan där vi möte Anna och Johan.
Jag fick ett par g-star jeans av mamma. Anna och mamma köpte också jeans.
Vi köpte Onepeace åt Vendela tills imorgon och drog hem!
Senare åkte mamma och jag ner till Jysk och mamma köpte handdukar och jag fick ett tvåmanna tält!!
Ville tälta med Lollo men hon kunde inte...
Orkar typ inte ens tälta idag. Kanske hör med Ludde sen...
Nu chattar jag med roligt folk på fb!
Vi hörs ikväll om det kommer några dagens!

Ellen


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Låter som en rätt okej dag! :-P. Själv har jag diskat i tyyp 3-4 timmar:-S . P.g.a Triatlon. (Jag hjälpte till där:-S .)

2011-08-06 @ 17:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0