Hemma igen!

Idag var jag i stallet hela dagen!
Gick upp något efter sju och cyklade til stallet med Michelle vid halv nio.
Där mötte vi Clara och fixade med hästarna.
Sedan red vi lite. Hade stjärnponnyn Abbe!
Han var toppen!
Sedan skulle vi rida storhästarna, jag skulle ha Thor.
Men Mathilda tog honom ocg red han istället.
Då sa Lotta att vi skulle mysa och borsta dom nya ponnysarna, Biene och Flingan.
Michelle borstade Biene. Ett brunt sto på 5 år.
Jag borstade Flingan. Världens bästa 9åring!
Skit, jag vart helt förälskad i den ponnyn!
Sedan mockade vi och fixade lite. Smörjde!
Vid tre cyklade vi hem för att äta och byta om.
Jag fick hem mina efterlängtade Tretornstövlar dom i storlek 41 och marinblå dränkta i lera istället för ett par ljusblå storlek 39?!
Jaja, fixar väll sig. Kunde inte ha dom iallafall...
Vid kvart över hem cyklade jag ut till stallet med Michelle igen och vi fotade Pay And Jumpen.
Fick några grymt bra bilder på Magnus när hans knäppa häst stegrade.
Nu sitter jag hemma, ensam.
Mamma och pappa är inte hemma och kommer väll hem snart!!
Nu ska jag snart sova, imorgon ska vi hjälpa till på ridskolans ridläger!!
Nu komma mamma och resten!

Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0