Jisses

Hej!
Det var längesedan?
Har knappt haft tid att blogga...
I torsdags åkte vi ner till Göteborg till kusinerna.
På Fredagen var vi på Liseberg. Åkte allt utom Atomsfear... Är för feg.
Och lördagen tgo vi motorbåten och åkte ut till Marsstrand.
På söndagen åkte vi hem med ett stopp i Skara på hästsportbutiken...
Testade mina stövlar där, gud vad jag längtar tills imorgon när dom kommer!!!
Nu ska jag sova, imorgon cyklar jag och Michelle till krk klockan halv nio för att rida till hästarna från sommarbetet.
Davve är ju borta:/
Imorgon kommer mina stövlar somsagt. Ett par Ljusblåa Tretorn!

Ellen


Kommentarer
Postat av: Ottilia (tillisen.99)

Kul! Var också i Göteborg den helgen. Lördag till söndag. Åkte det mesta på Liseberg. (Inte atmosfear!) Var på universum söndag.

2011-08-05 @ 23:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0