Todayyy!

Idag red jag Zeb!
Love till hans galopp. Nej föresten, LOVE till honom!!
Han är typ nästan bättre än Pyttis. Bara nästan!
Idag galopperader vi iallafall. Det var 7kt längesen jag red han!!
Jag var i stallet tills klockan halv sex idag...
Nu har jag Erika, Anna, Johan och Morfar och jag ätit kvällsmat och ska snart tjocka BJ!
Myyysssfaktorn gör utslag!!
Imorgon blir det sovmorgon som gäller. Har inte gått upp efter åtta på hela veckan!?
Fredagsmys på er så hörs vi imorgon istället.
Orkar inte slänga upp dagens och det, tråkigt cheyy jag vet...


Ellen


Oldpic, Lillen ville se vad jag åt i fikarummet.
Bilderna väcker minnen jag inte orkar glömma, eller tänka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0