Dagens ♥

Hade prinessponnyn idag! Hon var helt grymmisscchhh!! ♥
Igår var jag hos Johannniss! Red til ridhuset, hon på Herkules och jag på Tilly.
Hoppade lite där, inge högre höjder. Var ju första gången jag hoppade henne ;) Gick toppen.
Sen red vi hem och red ut, hon på Ceasar och jag på Tilly barbacka. Gamle Ceasar busade till det ;D
Idag innan ridningen åkte pappa och jag ner till ridsportbutiken!!
Tack snälla pappa för röda Whitaker ridbyxor och röda Whitaker ridvantar♥♥ Även tack till mamma som köpte CRW vintervantar till lille mig!! Nu är det mys med Anna, mamma och pappa♥ Fredagsmys you nooow! <3
Helgen tillbringas förövrigt hos Johanna ♥


Ha en najs myskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0