Presentation av mig!

JAg heter Ellen och är 13 år! :)
Jag rider på ridskolan två gånger och varannan vecka(stallvärdinna)...
Annars rider jag(eller tolkar) hos min kompis Johanna(som har en blogg som jag inte vet om jag får länka). Hon är galen, knäpp och helt Bääääst! <3
Hon har 3 underbara hästar, Tilly, Herkules och gamle Ceasar!!
Tilly är ett fint litet sto på 11 eller 12 år troja;p Grymt fin är hon!
Ceasar är en gammal 28 valack, dock märks inte ålderså specielt mycket. Han brukar vi tolka efter nu när snön har kommit. Mysigaste som finns... <3
Sist men absolut inte minst, Herlukes. Han är bland dom bästa ponnysarna i världen och är som en gud för mig. Stark och pigg, lite smått galen= liknar mig... ^^
Bor i lilla pytte staden köping<3

Kommentarer
Postat av: Tilly, ceasar o herkules matte xD

länka du :)<3

2012-02-13 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0